Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Bella syntyi!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
sussu
Esimerkillinen tallilainen
Esimerkillinen tallilainen
sussu


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 22.04.2011

Bella syntyi! Empty
ViestiAihe: Bella syntyi!   Bella syntyi! I_icon_minitimeMa Kesä 27, 2011 12:18 am

Mari varsoi 27.6.2011 aamuna terveen tammavarsan joka sai nimekseen Alice's Bell eli Bella.
Tamma on lehmänkirjava ja siitä löytyy vaalean ruskeaa ja valkoista. Valkoinen pohjavärinä. Kuvaa tulee kun jaksan piirtää.

Tinùvel// Miten pitkään Bella täälä saa asustaa?? Se vieroitetaan elokuun keskivaiheilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinúvel
Admin
Admin
Tinúvel


Viestien lukumäärä : 136
Join date : 05.01.2011

Bella syntyi! Empty
ViestiAihe: Vs: Bella syntyi!   Bella syntyi! I_icon_minitimeMa Kesä 27, 2011 4:14 am

Bella voi asua Peikkometsässä vieroitukseensa asti. Tarvittaessa se voi asua jossain tyhjässä karsinassa syyskuun alkuunkin, mutta koska olen ajatellut tehdä hieman hevoshankintoja ja lisäksi syyskuussa syntyy kaksi varsaa, tarvitsen vapaat paikat lopulta omaan käyttööni. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/heposett
sussu
Esimerkillinen tallilainen
Esimerkillinen tallilainen
sussu


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 22.04.2011

Bella syntyi! Empty
ViestiAihe: Vs: Bella syntyi!   Bella syntyi! I_icon_minitimeMa Kesä 27, 2011 5:19 am

Okei:) Kiva. Voisko se asuu siihen asti ku on tilaa Voisit sitte häätää mutXD Taino Bellan oikeestaa. Hommaisin sil sit jonku tallipaikan jostain.


Muuten, mun kaveri, joka oli Marin vanhas tallis se hoitaja, alkais taas mielellään hoitaa sitä. Täs ois vähän tietoo, mä oon einaan nyt niillä.

Olga: Olga on luonteeltaan ystävällinen ja mukava kaikkia kohtaan. Omistaa Ruskeat puolipitkät hiukset. Ikää häeltä löytyy 13vuotta. Hän on noin 158cm pitkä. Hänellä ei ole paljoon aikaa hoitaa, mutta joskus on enemmän aikaa. Hän on ratsastanut jo noin huimat 8vuotta, mutta hevosia/poneja on tullut hoideltua miltein vauvasta asti. Olgalla on roimasti kokemusta shetlanninponeista. Häneltä löytyy myös huumorintajua.

Jos hänet voisi lisätä vaikka sitten sinne talliporukkaa sivulle. Mulla ei sit enää oo hirveest aikaa Lantulle ja Vekaralle, mutta yitän hoitaa ainakin kerran kuussa. Aika vaaan on nyt niin piukalla....Sad Lopettaminenkin on kävässyt mielessä mutta hoitelen nyt niit ainakin kesäloman ajan viel.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinúvel
Admin
Admin
Tinúvel


Viestien lukumäärä : 136
Join date : 05.01.2011

Bella syntyi! Empty
ViestiAihe: Vs: Bella syntyi!   Bella syntyi! I_icon_minitimeTi Kesä 28, 2011 2:08 am

No eiköhän se sovi. Smile Tee Bellalle oma hoitokirja sitten, kun se on vieroitettu ja muuttanut omaan boksiin.

Lisäilen Olgan talliporukkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/heposett
sussu
Esimerkillinen tallilainen
Esimerkillinen tallilainen
sussu


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 22.04.2011

Bella syntyi! Empty
ViestiAihe: Vs: Bella syntyi!   Bella syntyi! I_icon_minitimeMa Heinä 04, 2011 12:34 am

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Bella syntyi! Empty
ViestiAihe: Vs: Bella syntyi!   Bella syntyi! I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Bella syntyi!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Peikonjoki :: Ilmoitustaulu-
Siirry: